Tuesday, December 27, 2016

Last post eh

hai.
bila nak penghujung 2016 ni baru rasa nak update . sellau lah asyik tanya ade ke lagi yang baca blog aku ni? lepas tu ade ke yang tunggu aku punyer post? kalau ada, thanks.  banyak aku taip sebenarnya tapi semua masuk draft sebab tiap kali semuanya separuh jalan hahaha.

YA ALLAH rasa macam tenangnya dapat confess kat sini. dulu dulu aku taip je apa aku nak cakap. takyah risau nak fikir org nak judge ke apa kan tapi sekarang semua bende kau buat orang nak judge. funny? yes. sampai kadang kadang aku nak post gambar ke apa ke, eh eh takpe tak? kan si fulan kutuk ni lah itulah. lepas tu, aku pun rasa - we shouldnt bother pun sbnrnye dengan apa irg nak cakap sebab buat salah org mengata. yeah good thing lah kalau org mengata bagi kite sedar  TAPI kenapa time kita buat benda betul org nak judge kita acah acah baik dan menunjuk?!!! semua org annoying as fuck tahu tak.

so.. anyone nak tahu ke aku punye progress tahun ni? hihi.


2016 IS SUCKS YEAR EVEN TO ME.

funny coz this whole year memang mindfuck giler . haih banyak bende berlaku sampai sekarang trauma tak hilang lagi. worst thing happened to me but its good enough to consider as a life lesson. tapi, pedih. the things you dont want to remember tapi bende tu menghantui lagi. its not easy for me to forget everything ya know, hes ruin my life for the whole year and i lost myself. betullah orang kata cinta ni buta. dah rasa sakit pun stay. aku pun tak tahu lah kenapa aku stay. mungkin sebab aku ni jenis loyal lepastu bukan senang senang nak jatuh cinta itu ini.

Tapi itulah. sakit mcm mana pun, kena sabar jugak. tapi tak fahamlah kenapa org yang buat tak pernah terpikir. kenapa orang yang buat org lain sakit hati dengan harapan dia gembira ARE YOU SERIOUSLY FIND UR HAPPINESS BY DOING THAT?!

mesti jenis busuk hati. sakitkan hati org dan pentigkan diri sendiri kan. OMG annoying as fuckkkkk.

okayyy i better stop cursing . kalau tak, banyak benda lagi nak ungkit.

so other think that GOOD in 2016.

i guess... nonthing..

actually yes.

i found this one guy in May. i'll story later on lol kalau ada mood. haha.


update lagi INSYA ALLAH bye xD

0 komen:

 

My Other Half Template by Ipietoon Cute Blog Design