Wednesday, August 20, 2014

Sebab Gian Nih. Hehe.

Gian aku pada blog tak pernah pudar. Dari dulu sampai sekarang.

Hehe.

Kalau geng aku x mention pasal blog, lagi lama aku akan biarkan
blog ni tanpa bertuan. Nasib baik tuan dia x buat ig lagi, kalau x, aq rasa dah lama blog ni berkubur.

Maaf ye sekalian.

Sebab gian. Aku install terus application blogger dalam handphone aku terus. Bukan apa, senang. Senang untuk aku melempiaskan kebencian aku pada sesiapa dalam blog ni. Nampak tak niat tak baik tu? Haha.

Dan jugaaak...

Untuk aku berkongsi rasa hati. ihiks ✌

Ohh kalau aku tak install, confirm aku tak boleh baca semua hasil tulisan aku yang ada dalam draft. Gile bhai bersepah draft aku haha. Lepastu aku gelak-gelak. Alah tak matangnya blog aku dulu.

Info harem jadah takda. Gedik jeh lebih aku rasa.

So, mari kita raikan kepulangan aku di sini.

Dan berdoa semoga Wanie boleh update benda yang lagi matang.

Haha.

Dah.

Yang benar,  dari orang malas menaip lagi, izwanie halim.

0 komen:

 

My Other Half Template by Ipietoon Cute Blog Design