Wednesday, May 15, 2013

Saya tak benci pun.

Assalamualaikum Hye.

Ya aku tahu aku dah lama sangat tinggal blog ni. Bukan sebab kekangan masa * waahhhh kekangan gituu ekekeeke* , bukan sebab takde idea * idea berlambak sangat* tapi secara mentally beratus ratus idea datang cumaaa... secara fizikalnya aku sangat sangat malas nak menaip. Faham tak malas? Malas giler dah convert semua idea ke dalam bentuk tulisan. Mohtip sangat. HAHA 

dah 1 bulan lebih aku tinggalkan MATRIK. faham tak perasaaan tinggalkan tempat yang pernah jadi kenangan suatu ketika dulu sangat menyesakkan dada? *vahvah* nak nak pulak kalau orang yang kauu sayang kau tinggal? tak ke kau rasa sodeh? Gile kau tak sodeh. Aku kuatkan semangat padahal lembik. *FN, i miss u tetibe . Kau sorg je suke panggil aku 'lembik' :(

Okeeeeeeeeeee. buang air mata.

sebenarnye.. aku tak suke 'perpisahan' kite di matrik. Kite tu aku rakumkan semua classmate, roomate, roomate-angkat, jiran sebelah dan bla bla bla. Malas lah nak mensi satu satu banyak pulak nak kena tulis. Pulak tu nanti umum orang tahu aku tuju kat sapa. Kang senang kalau orang tu terasa, orang tulah kan.

sambung lagi. 

memang tak suka. kenapa kite kena berpisah dengan semua muka masam masam macam ni? naik sem haritu aku dah pasang angan angan, nak kongsi duit beli hadiah ke,peluk peluk ke. Tapi dapat dapat ada orang hembas pintu. Bengkak hati gua. Nak je aku baling bagasi tu, last day pun nak bermusuh lagi ke? Aku sabar. sabar. sabar. sebab aku ingatlah kan,last day ni beb. Janganlah macam nieh. T_T tapi tetibe aku tawar hati terus. Aku paling pantang orang hembas pintu. really i tell you. Adik aku hempas pintu memang kena kaw kaw di aku. Inikan pulak dah besar panjang tapi gaya nak lepaskan marah macam budak kecik. 

aku sayang kau semua tahu. aku tak kisah sejahat mana kau pun, seburuk mana kau pun, aku takkan pernah benci orang yang pernah bagi kenangan die kat aku. cuma.. bila sesorang tu dah cukup tawar hati dengan kau, die mungkin x dpt layan kau mcm dulu. Faham? So, macam tu aku.

aku susah nak tawar hati dekat orang. tapi aku pernah cakap, once aku terasa sangat sangat dgn apa yg kau buat, selepas dari tu terus aku terasa selalu. Ingat aku nak perasaan ni? Tak.tapi semua ada kebaikan dan keburukan, dan aku anggap ini keburukan aku.

bukan aku tak pernah ingat perhubungan kite selama ni. sebab aku ingatlah aku tak sanggup nak benci. macam aku cakap, cuma layanan yang berbeza. dulu, aku boleh layan kau sesuka hati kau. kite gile gile, kite ketawa dan ahh macam2 lagilah. tp, kalau aku dah berkecil hati dgn kau. do you expect kite akan mcm dulu lagi? No. aku tak macam tu. aku trauma, aku takut aku kena lagi macam yg pernah kau buat, then aku akan 'stay away' diri aku slow slow. Bukan benci tapi serik. Bukan tak nak bagi peluang kedua, tapi aku takut , peluang kedua yang tu makan diri aku sendiri.

percayalah cakap aku. aku tak benci. dan takkan pernah benci. cuma, aku terkilan dengan persahabatan kite selama ni. pupus mcm tu je. aku tak tulis ni bukan sbb aku nak tunjuk 'aku baik', tapi sebab dah lama aku pendam dan orang buat spekulasi yg sgt bodoh mengatakan aku benci depa. Okay,fine then. 

             





     


i promise :)


0 komen:

 

My Other Half Template by Ipietoon Cute Blog Design