Sunday, March 31, 2013

thats what fren supposed to be

janjii saya ambik masa sekejap je before i continue my assignment. whole day spend masa dengan bende alah ni je . rugii masa tapi teringin sgt nak updateee. btw, let me use 'saya'. I am nineteen so haruslah kena sopan skit. hahaha =)

i have my own grup member actually when i was secondary school. Masa primary pun ada jugak. Tapi tak close up macam zaman sekolah menengah lah. Aisyah, Akmal, Enis, Norai, Qis, Syidah, and Zack.

pagi tadi saya dapat called dari Enis. 2 hari sebelum tu dari Balqis. Then before tu dari Syidah. Three of them semua kawan baik. kitorg 1 geng semua 8 orang, and our le gang nama GTL. hhaaha, tak nak ah bg  description for the pelik name grup tu sebab nanti org tahu semua pakat gelak sobs -.-'

haritu Syidah kol sampai nangis and she told me how much she miss me . A LOT ! terharuuu sehh sampai sanggup die gune no digi call saya. ok geliii pulak pakai saya. so, aku suggest bia aku kol die. murah sikit kalau buat pakej, tp die ckp x payah. die dah rinduu giler giler. aku terus sobs sobs, heh sedihhnyeee jauh dr kawan baiikk semua nieh. selama ni pun kami dah macam adeberadek dah.

keesokan tu, Balqis call me. die cakap die stress sangat, and die nak exam. die nak aku wish good luck for her final exam. and aku macam ?? pelik. haha. but at the same time, sekali lagi rase terharuuu. Balqis cakap dah dah, die sendiri maybe terasa nak menangis dah. Aku kenal balqis dah lama. Masa zaman sekolah selalu balik sama sama. heret basikal sama sama.

haha. tak tahu lah nak cakap apa. nak describe macam mana. Cuma rase macam bersyukur gile for have them in my life selama ni. nak describe lebih lebih rasa macam malu . faham x ? Tak suke lah nak exposed my feeling kasih sayang toward orang yang macam dah lama kenal sebab rasa macam haaaa geli doe. Sayang diam diam sudahlah . Gittuuuu ! Thanks sebab hanggg susahhh hang senangg hang ingat kat aku. hangg dah tunjuk kat aku, yang aku ni bukan kawan masa hangg senang je, tapi aku jugakk kawan time hangg susahhhh . If u got any problem, find me. I am not promise to solve them, but i am all ears for you. Haha geliii nye nak taip ayat jiwanggg macam nieh, ihihihi :O

so, where are they now?

Enis dekat MSU buat medic. Gonna finish her study 23th soon! she's got offer from India, tapi die tolakk. Syidah and Qis dekat Uitm Dungun. Hamboii kemain seronok depa tak dpt jauh jauh -.-' Aisyah, asasi UM science pyshic. Eh tak ingat yang pasti science hihi :) Akmal? TESL. dekat Uitm. Lupe uitm mana. Norai pun Asasi Science UITM Puncak Alam. Me and ack both matric. She's dekat matric Selangor and meee.. yang tercampak dari Dungun ke Araustralia nieh. Haha. Zack sains modul 3 . Aku? Account stream. Guysss * lelambaiii. Account lagi senang nak score weh. Haha.

ok ok . that's all. nak kena struggleee for final. konon. haha. Thanks 4 read ;*

0 komen:

 

My Other Half Template by Ipietoon Cute Blog Design